تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

سربازان بی جیره و مواجب ظالمان نباشیم

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ

سربازان بی‌جیره و مواجب ظالمان نباشیم - سهیل سلیمی

تیتر یک - قصدم نوشتن یادداشتی بلند در حمایت از چهره های فکری جامعه بود که به شکل سلسله وار و بی وقفه در دوره های زمانی مشکوکی به آنها حمله ای رسانه ای می شود تا وجه و جایگاه این اندیشمندان بزرگ نزد مردم کم شود. و عجیب آنکه همواره از یک شیوه برای تخریب این افراد استفاده می شود، و آن هم بریدن یک قسمت کوتاه چند ثانیه ای از سخنان این بزرگان و استناد به آن یک بخش، فارق از اینکه به محتوای کلی بحثی که ممکن است چند ساعت بوده باشد کاری داشته باشند. که این خود عملی بسیار به دور از وجدان و ناجوانمردانه است. زیرا در اکثر موارد پاسخ شبهه ی مورد نظر در خود آن سخنرانی یا جلسه بوده است. حکیم و دانشمند بزرگی مثل استاد حسن عباسی که حرف هایش غالبا پیوسته بوده و در طول جلسات متعدد دانشجویان و سالکان اندیشه ی حسینی اش باید به نتیجه گیری از مباحث ایشان اقدام کنند یکی از کسانی هستند که هر سال چندین مرتبه از این گونه حملات کثیف رسانه ای را از سر می گذرانند، و واقعا دولت و نهاد های نظارتی هیچ عکس العملی برای جلوگیری از اهانت به این بزرگان از خود نشان نمی دهد. بارها استاد رحیم پورازغدی، استاد پناهیان و… مورد چنین حمالاتی واقع شده اند، تا جایی که حجت الاسلام پناهیان امسال در سخنرانی های دانشگاه امام صادق (ع) مدام در انتهای جملات اش یاد آور می شد که: (حالا من این را گفتم شما فلان برداشت را نکنید یا شنونده باید عاقل باشد یا این مطلب را گه گفتم منظورم چنین است،…)

به همین چند خط بسنده میکنم و با تاسفی ازعمق جان، به دوستان عزیز و خوانندگان این مطلب عرض می کنم که من و شما باید حامی این اندیشه های خوب باشیم تا از دست نروند و یادداشتم را با جمله ای از استاد پناهیان عزیز به پایان می برم:

مردم اگر نسبت به برخی خواص خوب در جامعه بی اعتنا باشند و آنها را حمایت نکنند، این مـردم سربـازان بی جیره و مواجب شومی خواهند شد بـرای ظالمـــان.

ان شاء الله که ما سربازان بی جیره و مواجب ظالمان نباشیم.

منبع: سایت اختصاصی سهیل سلیمی

نظرات (۵)

بله حرف شما کاملا صحیح است.
قطعا از کم کاری ماست.
باسلام امروزه مردم جامعه ما به لطف ماهواره وشبکه های اجتماعی عقل و فهمشون رو از دست دادند غریبیها به آنچه که میخواستند تا حدود زیادی رسیده اند آنها میخواستند مردم آنطور فکر کنند که انها میخواهند الان غال ب مردم فکرهاشان فکر خودشان نیست بلکه حکاکی اندیشه های غربی است که از طریق ماهواره روی مغز اینها شده است. بنابراین اکثر مردم حرفهای خوب واندیشه های درست را نمیفهمند وبه گوینده آنها حمله میکنند. ودر جمله ای کوتاهتر مردم بی بصیرت شده اند.
آفران سهیل جان. آفران.
 و ما ادراک عباسی؟
درود بر شما جناب سهیلی
افسوس که مردم جامعه قدر شناس خدمات ای انسانهای بزرگ مثل استاد عزیز حسن عباسی نیستند.
و در عوض خبر فوت خواننده به خبر اول محافل خبری امروز ما بدل شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">