تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات
فرشتگان قصاب برنده تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش تیتر یک، فیلم سینمایی فرشتگان قصاب محصول سال 1391 که در خصوص 11سپتامبر است و مسئله قاچاق اعضای بدن در افغانستان توسط آمریکایی‌ها در پوشش صلیب سرخ و همچنین همکاری ارتش آمریکا با قاچاقچیان را به تصویر می کشد، در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران خواهد شد.

استاد حسن عباسی که سالهاست در حوزه سینمای استراتژیک و نقد فیلم های مطرح جهان به خصوص فیلم ها و سریال های هالیوودی فعالیت گسترده ای داشته است، مشاوره ی فیلم سینمایی فرشتگان قصاب را به عهده داشتند.

فرشتگان قصاب، موفق به دریافت جوایزی از جمله؛
دریافت جایزه ققنوس از جبهه فکری انقلاب اسلامی
دریافت جایزه در بخش تجلی اراده ملی از انجمن حمایت از مردم فلسطین
دریافت جایزه جنگجویان نور از دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا
تقدیر در دانشگاه علامه طباطبایی با حضور نادر طالب زاده
و ... شده است.

-------------------

خبرگزاری فارس - سهیل سلیمی برای فیلمنامه «فرشتگان قصاب» ‌برنده تندیس بهترین فیلمنامه بخش داستانی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد و با برنده شدن این جایزه روزهای خوشی را برای تولیدات آینده اش پیش رو می بیند.

سلیمی: امیدوارم این جایزه برای فیلم های بعدی ام حمایت به همراه بیاورد

سهیل سلیمی برنده تندیس بهترین فیلمنامه بخش داستانی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: از برنده شدن این جایزه خوشحال شدم و از آنجایی که فیلمنامه های بعدی ام آماده ساخت است امیدوارم این جایزه مسیر تولید فیلم های بعدی ام را هموار کند و دوستانی که توان حمایت از این فیلمنامه ها را دارند پا پیش بگذارند.

خبرگزاری نسیم - سهیل سلیمی، برگزیده جشنواره عمار در گفتگو با «نسیم»: برای موفقیت 'فرشتگان قصاب' بیش همه از حسن عباسی و محمد قهرمانی تشکر می‌کنم/ موضوع اثر جدیدم دخالت بیگانگان و صهیونیست‌ها در برنامه‌های اتمی است/ برای این اثر به دنبال حامی مالی هستیم

سهیل سلیمی، دارنده جایزه فانوس زرین فیلمنامه چهارمین جشنواره فیلم عمار در ادامه گفتگوی خود با «نسیم» با بیان اینکه این جشنواره امسال پربار تر از گذشته برگزار شد، گفت: لطف خدا شامل حالم شد و توانستم این جایزه را دریافت کنم، از این رو خدا را سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم در کارهای آتی خود موفق تر باشم.

وی اظهار داشت: بعد از فیلم فرشتگان قصاب زمان زیادی را صرف فیلمنامه نویسی کرده ام، از این رو چند کار در دست دارم که به دنبال حامی مالی و سرمایه گذار برای فیلمنامه هایم می گردم.البته موضوع یکی از فیلمنامه هایم شبیه به فرشتگان قصاب است که بیشتر تلاش خود را صرف این فیلمنامه کرده ام و قصد دارم در وهله اول به دنبال سرمایه گذار برای این فیلمنامه بگذارم.

دارنده جایزه فانوس زرین فیلمنامه چهارمین جشنواره فیلم عمار افزود: این فیلمنامه هم دارای لایه های تاریخی و فلسفی پنهان است و در این فیلم بحث دخالت بیگانگان به خصوص صهیونیست ها را در برنامه های اتمی خود نشان داده ام، البته موضوع اصلی فیلمنامه این نیست. البته نام این فیلم را به دلیل جذاب بودنش الان اعلام نمی کنم و به محض اینکه فیلمنامه در مرحله تولید قرار گرفت آن را رسانه ای خواهم کرد.

سلیمی با بیان اینکه دیشب در اختتامیه جشنواره عمار از آقایان حسن عباسی و محمد قهرمانی تشکر کردم، گفت: از این دو بزرگوار دوباره تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم برای اثر جدیدم بتوانم سرمایه گذار جدید پیدا کنم.

نظرات (۶)

سلام
تبریک میگم به آقای سلیمی و همه کسایی که مثل خودم فیلم رو دوست دارن
به آقای سلیمی و همه دست اندرکاران این فیلم و خصوصا دکتر عباسی به خاطر این موفقیت تبریک عرض می کنم.
افق روشنی را برایتان آرزومندم.
salam
lotfa zaman ekran ra joya shavid va etela resani konid
mamnoooooooon

پاسخ:
سلام
زمان اکران فعلا مشخص نیست. در صورت مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
به امید موفقیت این فیلم زیبا
انشاءالله ایشون جلودار ورود استراتژی و کلان نگری به سینمای ایران بشوند.
با سلام خدمت بزرگواران
درود بر سهیل سلیمی با فیلم ارزنده اش که نشان از تعهد بالای او به آینده دارد.
با احترام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">