تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

آیا شما هم به سود برتر می‌اندیشید؟

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

آیا شما هم به سود برتر می‌اندیشید؟ - سمانه سالارطایفه

تیتر یک

تیتر یک - کلمه‌ی سود به معنای نفع و فایده، واژه‌ای آشنا برای انسان‌های این دوره و زمانه است که تحت تأثیر تبلیغات متنوع و پرهیاهوی صاحبان قدرت و ثروت، فکر و قلب‌شان اشغال شده و در اثر اغوای سازمان یافته‌ای که مدام مثل پتک بر سرشان فرود می‌آید، به چیزی جز سود بیشتر نمی‌اندیشند.

http://www.poolnews.ir/files/fa/news/1391/6/28/50887_586.jpg

روزی نیست که بانکی از بانک دیگر با روش‌های گوناگونِ تبلیغات، در پی جذب مشتری دست و پا نزند. هر روز کالاهایی با اسم‌های جدید و بعضا عجیب غریب پیدا می‌شوند و با جوایز گرانقیمت و چشمگیری با هم مسابقه می‌گذارند و از این راه، هم سود بسیاری به جیب می‌زنند و هم مردم را به سمت طمع ورزی و سود بردن هر چه بیشتر سوق می‌دهند. شبکه مخابرات و صدا و سیما نیز از این قافله‌ عقب نمی‌مانند و با پخش برنامه‌هایی از این دست و اس ام اس های فراوانی که به منظور دستیابی به جوایز از طرف مردم ارسال می‌شود، به سود موردنظر دست می‌یابند.

http://club.mohsen.ir/Images/Plans/Volex.png

خلاصه همه جا سخن از سود بیشتر و سریع‌تر برای زندگی بهتر و راحت‌تر است. فکر و ذکر اکثر مردم به این موضوع مشغول شده و تقریبا کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که آرزوی داشتن زندگی مرفه بدون تلاش و زحمت واقعی را در سر نپروراند.

http://www.mbanews.ir/news2/uploads/posts/2012-06/1340252912_mbanews.gardeshgari-2.jpg    http://www.kbahador.com/uploads/posts/2013-02/1360393006_4.10-x-8.jpg

با این حال، بد نیست در این میان به سود برتر هم بیندیشیم.

می‌خواهید بدانید سود برتر چیست و مربوط به چه زمانی می‌شود؟

این سود برتر، به مدت یک ماه و با تلاش و مجاهدت شما عزیزان به دست می‌آید. زمان آن اندک ولی سود پر برکتی عایدتان می‌شود. در ماه مبارکی که امام چهارم شیعیان امام سجاد (ع) درباره‌اش فرمودند: سودی که در این ماه (ماه مبارک رمضان) می بریم، برترین سودهای جهانیان است.
پس سعی کنید تا می‌توانید غفلت نکنید و نهایت بهره را از آن ببرید. چون در غیر این صورت از سود شما کم خواهد شود.

مؤمنین روزه‌دار، خدا قوت التماس دعا

منبع: تیتر یک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">