تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

همایش همبستگی طلاب حوزه های علمیه با مقاومت سوریه

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ
همایش همبستگی طلاب حوزه های علمیه با مقاومت سوریه
اردیبهشت 1392 - مدرسه علمیه معصومیه قم

به گزارش پایگاه 598، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که دوشنبه شب در همایش همبستگی طلاب حوزه های علمیه با مقاومت سوریه در مدرسه علمیه معصومیه قم حضور یافت با ارائه تحلیلی جامع از نحوه حضور و مقابله غرب با مقاومت در سوریه اظهار داشت: اگر امروز خشونت ها و توطئه های وهابیت در جهان اسلام را جدی نگیریم، باید با آنها در پشت دیوارهای شهر خودمان مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با اسلام و انجام عملیات تروریستی علیه مسلمانان توسط مسلمان نماهای وهابی منحرف با سازوکار تکفیری، از جمله فتنه های پیچیده دشمنان است که مسلمانان باید به شدت نسبت به این توطئه آگاه باشند و ما نباید هیچگاه اهل سنت را با وهابیت مساوی و یکی بدانیم.


کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: وهابیت هیچ مدل و اندیشه ای برای اداره جامعه ندارد و دشمنان می خواهند با گسترش این تفکر سست و بی پایه، عجز و ناتوانی اسلام در اداره جامعه را نشان دهند، اما جمهوری اسلامی ایران با تشکیل حکومت مردمسالاری دینی نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده است.

وی همچنین جریان لیبرال و سکولار در جهان اسلام در نیز جریان افراطی ها و وهابیت را دو لبه قیچی برای قطع حقیقت اسلام عنوان کرد و افزود: تا کنون بیش از 21 هزار عملیات بمب گذاری و تروریستی در عراق اتفاق افتاده و قطعا این حجم عظیم توطئه ها نشان از سرمایه هنگفت و مدیریت تکفیری ها دارد.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سوریه در نیم قرن گذشته حلقه ای از زنجیره مقاومت در برابر صهیونیسم بوده است، اظهار داشت: غرب می خواهد طرح توطئه در سوریه و شکستن زنجیره مقاومت را به لبنان و عراق و سپس به جمهوری اسلامی ایران بکشاند.

وی با اشاره به مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر نقشه های شوم دشمنان غربی و عربی در دو سال گذشته، بر ضرورت حمایت و همراهی ملت ایران با مقاومت سوریه تاکید کرد و گفت: امروز کشورهایی مدعی آزادی و دموکراسی در سوریه هستند که در کشورهایشان نشانی از دموکراسی وجود ندارد.

کارشناس مسایل استراتژیک با بیان اینکه گروههای تروریستی در سوریه حداقل 10 هزار نفر بوده و آنها برای انجام شرارت های خود از سپر انسانی استفاده می کنند، تصریح کرد: ارتش سوریه تا کنون موفقیت های جدی بدست آورده و تروریست ها در این جنگ فرسایشی با وجود همه حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی غرب راه به جایی نخواهند برد.

وی در همچنین فتاوای برخی علمای وهابی همچون جهاد نکاح را بسیار شرم آور و باعث تخریب جایگاه زن در جامعه دانست و گفت: فساد اخلاقی سران کشورهای مرتجع عربی آنها را زیر تیغ سرویس های اطلاعاتی غربی ها برده و از سوی دیگر سلامت اخلاقی مسوولین کشورمان، ملت و مملکت ایران را سربلند و مقتدر نگه داشته است.

لازم به ذکر است که این همایش به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه با همکاری موسسه مطالعات فرهنگی مستشهدین وصال برگزار گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">