تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

تکرار فیلم سینمایی فرشتگان قصاب

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۸ ب.ظ
به گزارش تیتر یک، تکرار فیلم سینمایی فرشتگان قصاب، شنبه شب، 23 شهریور 1392 ، ساعت 24 از شبکه  یک سیما پخش خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳

نظرات (۲)

از دیدن فیلم لذت بردم. واقعا حیف که در سینما نمایش داده نشد چون این فیلم باید با صدای دالبی پخش می شد تا تأثیر بهتری روی بیننده می گذاشت. همچنین جلوه های ویژه ی آن در سینما زیباتر بود. هر چند که با این همه ظلمی که در حق فرشتگان قصاب شد مردم استقبال خوبی از آن داشتند و راضی بودند.
با سلام خدمت شما
من فیلم رو دیدم به نظرم با توجه به اینکه این اولین کار سینمایی اقای سلیمی هست با این وجود خیلی خوب از پس اون بر اومدن . البته بودجه کم و کم بودن زمان فیلم برداری خود می تواند روی کیفیت فیلم تاثیر بگذارد که در کنار همه ی موارد اینها را نیز باید در نظر گرفت .
نمادسازی ها و نگاه استراتژیک به فیلم خوب انجام شده و مفاهیم خوب انتقال می شود منتها برخی جاها ممکن است به مرور زمان موضوع مطرح شده درک شود . به نظر من سوژه خوبی رو انتخاب کردن .
البته در کنار نقاط قوت فیلم یه سری نقاط ضعف هم باعث شده که روی فیلم تاثیر منفی بذاره .
البته به نظر میرسه یه بخشی از اون به خاطر کمبود بودجه و کمبود وقت بوده باشه مثل انتخاب بعضی از بازیگران ، موسیقی تیتراژ با وجود اینکه مناسب بود ولی می توانست بهتر کار شود ، لهجه های افغانی به نظر ضعیف کار شده بود .
البته بر اوردی که از فیلم دارم خوب است .
در واقع کاراکترها حساب شده انتخاب شده اند (منظورم بازیگران نیست منظورم مفاهیمی که کاراکتر ارسال می کند و جایگاهی که کاراکتر تعریف می کند) و نظم خوبی بین انها وجود دارد .
راستی یه مصاحبه ای با اقای سلیمی انجام شده که تو سایت رجا نیوز منتشر کردن . اینم لینکش :
http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=167748
رد پای تفکر استراتژیکی که استاد عباسی به اقای سهیلی نشون دادن تو فیلم دیده می شه .
البته بعضی ها شروع می کنن به نقد کردن اونهم نقد مخربانه نه منصفانه که ممکن است تا حدودی از روی حسادت و برای تخریب صورت بگیره به این جور نقدها نباید توجهی بشه اما نقد های منصفانه را باید قبول کرد . به نظر من باید به افرادی مثل اقای سلیمی بیشتر بها داده شود ایشان با توجه مشکلاتی که وجود داشته فیلم رو خوب از کار در اوردن .
فیلم ایشان دارای پشتوانه استراتژیک است و در فرم و ظاهر کار محصور نشده است . گرچه شاید یه سری مشکلات فنی هم داشته باشه ولی در کل پیام زیبا و الهام بخشی رو ارسال می کنه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">